Politica de expediere si livrare

Aici găsești toate informațiile de care ai nevoie pentru livrarea comenzilor, de la metodele de livrare agreate, la perioadele de timp dedicate livrării, precum și costurile implicate. Poți alege unul din pachetele noastre de livrare, create în funcție de timpul de livrare și cost.

Livrare prin curierat rapid

Denisa Refresh SRL livrează produsele comandate pe tot teritoriul României. Produsele sunt ambalate corespunzător, în cutii speciale și fiecare comandă este atent verificată pentru a corespunde în totalitate cu comanda lansată de dumneavoastră. După preluarea produselor de către curierul rapid al firmei Fan Curier, veți primi pe e-mail un mesaj cu numărul de AWB al coletului. Firma de curierat va contacta telefonic persoana care a fost menționată la destinatar, pentru a stabili de comun acord data și ora livrării coletului.

Costul transportului este afisat in cosul de cumparaturi, inainte de a plasa comanda. Timpul de livrare este cuprins intre 2 si10 zile lucratoare, functie de locatie.

Poti alege metoda de transport la finalizarea comenzii, în pagina "Cosul meu / Finalizeaza comanda".

Produsele sunt expediate prin curier (Fan Curier), pe tot teritoriul României. Aceste costuri de transport sunt disponibile in tot timpul anului, cu exceptia cazurilor mentionate specific in cosul de cumparaturi, in cadrul anumitor campanii promotionale.

Politica de Retur

Ceea ce ai comandat nu este ceea ce ți-ai dorit? Nu e nicio problemă, poți returna produsul, care fie nu s-a potrivit ca mărime, fie ca model sau ai identificat un defect de fabricație. În orice situație, te rugăm să completezi formularul de Contact.

COSTURI DE RETUR

Taxa de transport pentru returul coletelor trebuie să fie achitată fie de către client, fie de către Denisa Refresh SRL, în funcție de anumite situații. 

IMPORTANT: daca produsul primit a fost livrat sau ambalat gresit SAU ati primit un produs cu defect, va rugam sa ne scrieti la Contact pentru a trimite noi un Fan Courier si a ridica produsul / produsele respective de la dumneavoastra (nu este nevoie sa trimiteti dumneavoastra produsul prin posta / curier).

RESTITUIRE CONTRAVALOARE PRODUSE

Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său. Produsul returnat trebuie să fie în aceeasi stare in care a fost livrat, cu etichetele intacte şi recomandăm să fie în ambalajul original.

În cazul în care există un motiv întemeiat pentru care se dorește schimbarea sau înlocuirea produselor atunci returul se poate realiza în termen de 30 zile lucrătoare.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate fie de către client, fie de către Denisa Refresh SRL în funcție de situație, iar rambursarea contravalorii produsului, inclusiv după caz, a costurilor livrării (legislaţia în vigoare presupune rambursarea costurilor standard de livrare, nu şi a opţiunilor speciale de transport - de ex. Transportul Express), se va face în cel mult 14 zile de la retur, în contul bancar menționat în formularul de retur sau sub forma de credit magazin (această opțiune presupune ca suma care ar trebui returnată conform procedurii de retur, să fie stocată într-un credit magazin pe care să îl poți folosi oricând în contul tău, pentru comenzi viitoare.)

DOUA OPTIUNI DE RESTITUIRE BANI:

Pentru a intra in posesia contravalorii produselor, te rugăm să alegi în Formularul de Contact, una dintre cele doua variante de rambursare:

a) CREDIT MAGAZIN - daca ai un cont de client pe site-ul nostru, poti primi contravaloarea returului sub forma de credit magazin. Acel credit magazin il poti folosi partial sau total la plata unor noi comenzi pe site-ul nostru.

b) RAMBURSARE CONTRAVALOARE PRODUSE IN CONT BANCAR - si sa ne mentionezi contul în care vrei să fie restituită contravaloarea produselor trimise la retur, cât și numele complet al tiltularului de cont.

PRODUSE CARE NU POT FI RETURNATE

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile si cu etichetele intacte. Daca produsul este returnat intr-o stare în care nu mai poate fi vandut ca și nou, Denisa Refresh SRL isi rezerva dreptul de a solicita costurile pentru readucerea în starea inițiala (dacă este posibil) sau la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

In cazul în care instrucţiunile de utilizare specifice produsului nu au fost respectate în totalitate, sau produsul a fost pătat sau rupt de către cilent, produsul nu este acceptat la retur.

*Taxa de transport se refera la taxa perceputa pentru expedierea coletului de la client catre Denisa Refresh SRL (in toate cazurile), dar si de la Denisa Refresh SRL catre client (in cazul in care produsul a fost livrat / ambalat gresit sau a avut un defect).

IMPORTANT: daca produsul primit a fost livrat sau ambalat gresit SAU ati primit un produs cu defect, va rugam sa ne anuntati prin email sau telefonic pentru a trimite noi un curier pentru a ridica produsul / produsele respective de la dumneavoastra (nu este nevoie sa trimiteti dumneavoastra produsul prin posta / curier).

CREDIT MAGAZIN

Creditul magazin este de fapt un credit virtual acordat in urma unui retur de produse sau pe care il poti primi din partea noastra si cu alte ocazii speciale (promotii speciale, zile de nastere etc.).

De fiecare data cand returnezi o comanda poti alege sa primesti contravaloarea produselor returnate intr-un cont bancar sau sub forma de credit magazin. Daca alegi varianta cu credit magazin, contul tau online iti va fi alimentat cu suma respectiva. Ulterior, poti folosi o parte din credit sau tot creditul pentru a achita alte comenzi pe site-ul nostru (la finalizarea comenzii, poti alege sa platesti o parte sau toata comanda folosind credit magazin).

Istoricul tau (sold credit magazin)

In orice moment, iti poti verifica soldul tau in contul de client, accesand Contul de Client (My Wallet). Atentie, daca nu ai un cont de client, nu vei putea primi returul prin credit magazin (iti poti face un cont de client aici)

 

Termene si Condiții

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul www.impeerfeectshop.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile.

Comanda va fi compusă din următoarele documente, în ordinea importanței:

1 Comandă (împreună cu mențiunile clare asupra datelor necesare pentru livrare și facturare) și condițiile sale specifice

2 Opțiuni privind modalitățile de plată

3 Acceptarea termenilor și condițiilor și a prelucrării datelor cu caracter personal

4 Confirmarea comenzii (e-mail sau telefonic)

Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) sau verbală (telefonică) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vânzătorul nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.

Contractul intră în vigoare la confirmarea Comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face electronic (e-mail) sau telefonic. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător.

 EXTINDEREA OBLIGAŢIILOR VÂNZĂTORULUI

Vânzătorul își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în Comandă și va livra Bunurile care îndeplinesc cerințele și specificațiile Cumpărătorului.

Informațiile prezentate pe site-urile Vânzătorului au caracter informativ și pot fi modificate de către Vânzător, fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete, însă vânzătorul face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat;

Comunicarea cu Denisa Refresh SRL se poate face prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, www.imperfectshop.ro își rezervă dreptul de a cere utilizatorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul site-ului.

CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ (DPI)

Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți sau va face publice (pe internet sau media) nici una dintre informările primite de la Vânzător.

De asemenea, numele site-ului precum și însemnele grafice sunt mărci înregistrate în proprietatea Denisa Refresh srl și nu pot fi preluate, copiate sau folosite fără acordul scris al proprietarului.

CONFIDENŢIALITATE - PUBLICITATE

ÎŢI RESPECTĂM CONFIDENŢIALITATEA ŞI NE ANGAJĂM SĂ ÎŢI PROTEJĂM DATELE PERSONALE. PRIN INTERMEDIUL ACESTEI DECLARAŢII DE CONFIDENŢIALITATE TE INFORMĂM CU PRIVIRE LA DREPTURILE TALE, LA CUM SUNT GESTIONATE, PROCESATE SI STOCATE DATELE CU CARACTER PERSONAL, PRECUM SI MODUL IN CARE TE PROTEJEAZA LEGEA.

Iti recomandam ca inainte de utilizarea serviciilor noastre, sa citesti cu atentie politica de confidentialitate pentru a fi informat cu privire la toate aspectele.

RESTITUIRE CONTRAVALOARE PRODUSE

Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său. Produsul returnat trebuie să fie în aceeasi stare in care a fost livrat, cu etichetele intacte şi recomandăm să fie în ambalajul original.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate fie de către client, fie de către Denisa Refresh srl în funcție de situație (mai multe detalii despre plata taxei de transport găsiți aici), iar rambursarea contravalorii produsului, inclusiv după caz, a costurilor livrării, se va face în cel mult 14 zile de la retur, în contul bancar menționat în formularul de retur.

Pentru a intra in posesia contravalorii produselor, te rugăm să menționezi în Formularul de contact, în câmpul numit "Refund Order - Bank Transfer" contul în care vrei să fie restituită contravaloarea produselor trimise la retur, cât și numele complet al tiltularului de cont.

TERMENE - PENALITĂŢI

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare și/sau pornire a Comenzii, Vânzătorul este obligat să anunțe Cumpărătorul de termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrându-se în termen de 3 zile lucrătoare.

 FACTURARE - PLĂŢI

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

 RISCURI ȘI RESPONSABILITĂŢI

1 Livrare

2 Vânzătorul se obligă să expedieze Bunurile în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător.

3 Transport - Ambalare

4 Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

5 Vânzătorul va expedia Bunurile pe teritoriul României.

 ACCEPTARE

Bunurile sunt acceptate atunci când sunt conforme cu specificațiile menționate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Produsele livrate nu sunt conforme cu specificațiile menționate în Comandă, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate Produsele.

 GARANŢII

Toate produsele comercializate de către site-ul www.imperfectshop.ro, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare. Produsele sunt noi, în ambalajele originale.

 TRANSFERUL PROPRIETĂŢII

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă. Prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier. Deoarece livrarea se realizează numai în sistem de curierat door-to-door, curierul nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de a semna livrarea, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora.

 RĂSPUNDERE

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și în special pentru pierderea produselor.

 FORŢĂ MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forță majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

 LEGEA APLICABILĂ - JURISDICŢIA

Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între vânzător și cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din România.

 PREVEDERI DIVERSE

Părțile în contract vor fi considerate contractanți independenți și nici uneia din părți nu i se acordă dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligație pe seama sau în dauna celeilalte.

imperfect it's perfect.jpg

Contact Support

How Can We Help?

arrow&v

Thanks for submitting!

 

Politica de Confidențialitate

Ultima actualizare în data de [04/12/2020]

Îţi respectăm confidenţialitatea şi ne angajăm să îţi protejăm datele personale. Prin intermediul acestei declaraţii de confidenţialitate te informăm cu privire la drepturile tale, la cum sunt gestionate, procesate si stocate datele cu caracter personal, precum si modul in care te protejeaza legea.

Iti recomandam ca inainte de utilizarea serviciilor noastre, sa citesti cu atentie politica de confidentialitate pentru a fi informat cu privire la toate aspectele.

1. CINE SUNTEM?

SC DENISA REFRESH SRL este un operator de date cu caracter personal, cu sediul social in Romania, responsabil de datele tale personale.

2. CE DATE PERSONALE COLECTĂM?

2.1 Date furnizate prin interacţiuni direct

1.Înregistrarea la newsletter 

Atunci când te înregistrezi la newsletter, putem colecta următoarele informaţii:   adresa de email (caracter obligatatoriu).

2. Trimiterea unui formular de contact

Cand ne trimiteti un formular de contact, colectam : nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon,  subiectul mesajului si mesajul trimis.

2.2 Date colectate automat, atunci când se folosesc Serviciile noastre

Următoarele informaţii sunt colectate automat atunci când există interacţiuni cu platforma noastră:

Informaţii despre dispozitivul folosit (de exemplu, versiune sistem operare, identificatori unici precum numele reţelei mobile)

Informatii despre loc (de exemplu, orasul din care ai accesat Platforma noastră)

Date despre autentificare – detalii tehnice precum adresa IP a dispozitivului, sistemul de operare şi informaţii de autentificare (de exemplu, data ultimei autentificări reuşite), tipul şi versiunea browserului.

Informatii despre activitatea pe Platformă, care includ paginile de internet din care aţi accesat Platforma, data şi ora vizitei, conţinutul accesat şi interacţiunea cu acesta, durata vizitei

Cookies – sunt folosite cookies pentru gestionarea sesiunilor şi stocarea preferinţelor utilizatorilor (de exemplu, selecţia limbilor sau a monedei). Un “Internet Cookie” (termen cunoscut şi ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur şi simplu “cookie” ) este un fişier de mici dimensiuni, format din litere şi numere, care este stocat pe computer, mobil, tabletă sau alte dispozitive folosite pentru accesarea internetului de către un utilizator. Acesta se instalează printr-o solicitare emisă de webserverul unui browser (de exemplu: Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox) şi este de tip “pasiv”. Acest lucru înseamnă că nu conţine virusi sau spyware, nu este de tip software, nu poate accesa informaţiile de pe hard-drive-ul unui utilizator, ci are acces doar la informaţii oferite de browser. Pentru mai multe informaţii despre cookies, te rugăm să accesezi pagina Politica de cookies.

2.3. Date de la terţi sau din surse disponibile public

Există posibilitatea să primim date personale de la diverşi terţi şi surse publice: informaţii tehnice de la furnizori de analize precum Google; adresa IP; istoricul de navigare din reţelele de publicitate precum Google.

3. COLECTAREA DATELOR DE LA PERSOANELE SUB 16 ANI

Nu sunt colectate cu bună ştiinţă date de la persoanele sub 16 ani, iar serviciile noastre nu sunt destinate copiilor sub această vârstă. Dacă se constată că o persoană sub 16 ani, ne-a transmis date cu caracter personal, aceste date vor fi şterse..

4. DE CE SOLICITĂM ŞI CUM UTILIZĂM DATELE PERSONALE?

Datele tale personale sunt folosite doar în scopurile menţionate mai jos şi doar când legea permite acest lucru. În mod uzual, datele personale sunt folosite în următoarele situaţii:

  1. Unde este necesar pentru interese legitime să îmbunătăţim Serviciile şi Produsele.

  2. În scopuri de marketing.

  3. În cazul în care trebuie respectată o obligaţie legală sau de reglementare.

În anumite cazuri, este posibil să procesăm anumite date personale, doar cu consimţământul tău, şi cu informarea în prealabil la momentul solicitării consimţământului (informare despre scopul şi categoria de date cu caracter personal care urmează a fi procesate).

În paragrafele următoare, este descris modul în care sunt folosite datele personale, precum şi bazele juridice pe care se bazează şi, unde este cazul, interesele noastre legitime.

4.1 Acces şi furnizare servicii

Utilizăm adresa de email  pentru a îţi oferi recomandări despre produsele şi serviciile noastre.

Informaţiile de mai sus sunt prelucrate  pe baza interesului legitim de a desfăşura activităţi de marketing prin care să îţi oferim produse sau servicii pliate pe interesele tale.

5. INFORMAREA TA CU PRIVIREA LA MODIFICĂRILE DECLARAŢIEI DE CONFIDENŢIALITATE

Această declaraţie de confidenţialitate poate fi modificată de la data publicării prezentei versiuni. Pe această pagină se vor publica modificările, împreună cu data celei mai recente actualizări. De asemenea, vom trimite informări prin e-mail. Dacă după consultarea noi versiuni, nu eşti de acord cu modificările, poţi solicita oricând ştergerea datelor personale.

6. DREPTURILE TALE

In ceea ce priveşte datele tale personale, ai anumite drepturi în temeiul legilor privind protecţia acelor date, în anumite circumstanţe.

Dacă doreşti să îţi exerciţi oricare dintre aceste drepturi, te rugăm să accesezi pagina “Centrul de ajutor”, unde vei găsi toate link-urile necesare.

  1. Dreptul de a solicita acces la datele personale (“solicitarea de acces la persoana vizata”) –  vei primi o copie a datelor personale care se află în posesia noastră şi vei putea verifica daca este procesata în mod legal

  2. Dreptul a solicita corectarea oricăror datele pe care le avem – poţi modifica orice date incomplete sau inexacte, cu verificarea ulterioară a corectitudinii datelor furnizate

  3. Dreptul de a solicita restricţionarea prelucrării datelor personale – ne poţi cere oricând să suspendăm procesarea datelor tale personale, într-una dintre următoarele situaţii: a) dacă doreşti să verifici acurateţea acestor, b) dacă datele sunt utilizatele ilegale, c) dacă ai nevoie să păstrăm datele, chiar dacă nu mai există motiv pentru păstrarea acestora, deoarece ai nevoie să stabileşti, exerciţi sau aperi revendicări legale, d) te-ai opus utilizării de către noi a datelor, dar trebuie să verificăm dacă avem motive legale imperative de a le utiliza.

  4. Dreptul de a solicita ştergerea datelor personale – ne poţi cere să ştergem sau să eliminăm datele, dacă nu există motive întemeiate sau legale de a continua să le procesăm. De asemenea, datele mai pot fi şterse în cazul în care ţi-ai exercitat cu succes dreptul de a obiecta asupra procesării, dacă am prelucrat informaţiile în mod ilegal sau dacă suntem obligaţi să le ştergem pentru a respecta legislaţia locală. Trebuie menţionat faptul că, în anumite scopuri, suntem obligaţi din punct de vedere legal, să stocăm anumite date.

  5. Dreptul de a te opune prelucrării datelor personale –  în cazul în care se bazează pe un interes legitim (sau pe al unui terţ) şi există un anumit motiv pentru care vrei să obiectezi asupra prelucrării acestora deoarece consideri că ar putea avea un impact asupra drepturilor şi libertăţilor fundamentale. De asemenea, ai dreptul să obiectezi în cazul în care datele personale sunt prelucrate în scopuri de marketing direct. Cu toate acestea, există probabilitatea ca în anumite situaţii să putem demonstra că există motive legitime pentru procesarea acestora, care depăşesc drepturile şi libertăţile tale.

  6. Dreptul de a solicita transferul datelor personale sau către un terţ – îţi putem furniza ţie sau unui terţ ales, datele într-un format tehnic, structurat, utilizat în mod obişnuit, care poate fi citit de maşină. Acest drept se aplică numai informaţiilor automate pentru care ai oferit iniţial consimţământul pentru utilizare sau în cazul în care acele informaţii au fost folosite pentru încheierea unui contract cu tine.

  7. Dreptul de a-ţi retrage în orice moment consimţământul privind prelucrarea datelor personale – acest lucru nu afectează legalitatea oricărei prelucrări efectuate deja pe baza consimţământului oferit anterior.

Taxe: nu este necesară o taxă pentru accesarea datelor personale sau pentru exercitarea oricăruia din celălalte drepturi. Cu toate acestea, în acele cazuri în care solicitare nu este întemeiată, este repetată sau excesivă, este posibil să percepem o taxă pentru operaţiunile de ordin administrativ. De asemenea, în aceste cazuri, este posibil să refuzăm respectarea solicitării.

Termen limită de răspuns: încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună. În cazul în care, din anumite motive obiective, solicitarea nu poate fi soluţionată în acest termen, te vom notifica cu privire la un nou termen de soluţionare.

Dreptul la reclamaţii: ai dreptul în orice moment să faci o plângere către autoritatea responsabilă de protecţia datelor (vezi secţiunile de mai jos). Ne-am bucura dacă înainte de acest pas, ne contactezi pentru încerca să rezolvăm orice problemă apărută (vezi secţiunea Contact)

7. COMUNICARE SI MARKETING

Există varianta de  a păstra legătura cu tine  prin email.

Cu toate acestea este posibil să nu doresţi să ne mai oferi consimţământul tau pentru comunicarea de marketing. Acest lucru se poate face prin dezabonarea de la emailurile noastre (găseşti un link de dezabonare în fiecare email trimis). Dacă nu reuşeşti să te dezabonezi în acest mod, te rugăm să ne contactezi.

Care sunt cazurile în care primeşti comunicări cu scop de marketing:

  1. Dacă ai optat pentru a primi newsletter-ul nostru cu noutăţi şi oferte (unde avem consimţământul tău explicit)

  2. Dacă navighezi pe Platforma noastră (poţi primi alerte de stoc sau oferte)

  3. Ne-ai trimis datele tale atunci când te-ai înregistrat într-o competiţie

  4. Te-ai înregistrat pentru a primi noutăţi despre stocul anumitor produse

8. ÎMPĂRTĂŞIREA DATELOR PERSONALE CU TERŢI

În anumite cazuri, este posibil să împărtăşim datele personale cu terţii prezentaţi mai jos, în scopurile stabilite mai sus.

  1. Furnizorii de servicii terţe – pentru a asigura anumite aspecte ale serviciilor noastre utilizăm furnizori de servicii terţe (de exemplu, companii de transport, procesatori de plăţi, echipament de stocare în cloud). Furnizorii de servicii pot fi localizaţi atât în interiorul, cât şi în afara zonei “SEE”. Aceştia sunt monitorizati pentru respectarea securităţii datelor personale şi le solicităm să fie tratate în conformitate cu legea şi le proceseze doar în scopuri specificate şi în conformitate cu instrucţiunile noastre

  2. Furnizori de publicitate şi analiză – pentru a îmbunătăţi experienţa de shopping, vor exista cazuri în care informaţiile tale neidentificabile vor fi trimise catre furnizori de analiză. Aceştia ne ajută să observăm modul în care este folosită Platforma noastră, iar informaţiile sunt împărtăşite într-o forma neidentificabilă. Scopul este de a monitoriza eficienţa campaniilor şi pentru analiza internă de business. Pentru mai multe detalii poţi consulta şi politica de cookies.

  3. Autoritățile de aplicare a legii, autoritățile de reglementare și altele: putem divulga datele personale autorităților de aplicare a legii, autorităților de reglementare, organelor guvernamentale sau publice și altor părți interesate care respectă cerințele legale sau de reglementare.

9. TRANSFERUL INTERNAŢIONAL AL DATELOR PERSONALE

În acele cazuri în care datele personale sunt transferate din SEE, ne asigurăm că se acordă un grad de protecţie similar prin asigurarea implementării cel puțin a uneia dintre următoarele măsuri de protecție:

  1. Datele personale vor fi transferate în țări care au fost considerate că oferă un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal de către Comisia Europeană. Pentru detalii suplimentare, a se vedea European Commission: Adequacy of the protection of personal data in non-EU countries.

  2. În cazul în care folosim anumiți furnizori de servicii, este posibil să folosim contracte specifice aprobate de Comisia Europeană care oferă date personale cu aceeași protecție pe care o are în Europa. Pentru mai multe detalii, a se vedea European Commission: Model contracts for the transfer of personal data to third countries.

  3. În cazul în care folosim furnizori de servicii cu sediul în SUA, le putem transfera date dacă fac parte din Protecția de confidențialitate care le cere să ofere o protecție similară datelor cu caracter personal împărtășite între Europa și SUA. Pentru mai multe detalii, consultați European Commission: EU-US Privacy Shield.

10. STOCAREA DATELOR ŞI TERMENE LIMITĂ DE PĂSTRARE

Toate datele colectate vor fi stocate şi procesate pe servere securizate, pentru a oferi cea mai bună experienţă posibilă pentru utilizatori.

Datele sunt păstrate atâta timp cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau în scopul satisfacerii oricăror cerinţe legale, contabile sau de raportare.

Criteriile pentru determinarea perioadei de păstrare pentru datele cu caracter personale sunt: valoarea, natura şi sensibilitatea acelor date, riscul potenţial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau de divulgarea datelor personale, scopurile pentru care sunt procesate acele date şi realizarea acelor scopuri prin alte mijloace, precum şi cerinţele legale aplicabile.

Dacă ai întrebări legate de perioada de păstrare a datelor, te rugăm să ne contactezi folosind Formularul de Contact.

11. ORGANIZAREA ŞI SECURITATEA PRELUCRĂRII

Informaţiile pe care ni le oferi sunt stocate pe servere securizate. Îţi asigurăm siguranţa acestora prin măsurile implementate, tehnice şi organizatorice. În permanenţă este monitorizată securitatea reţelei şi toate datele de plată sunt criptate utilizând tehnologia SSL. În ciuda măsurilor implementate pentru protecţia datelor, transferul de date prin internet nu este 100% sigur, astfel încât există riscul ca datele personale să fie accesate de terţi neautorizaţi. Dacă identificăm breşe de securitate, vom face toate demersurile necesare pentru soluţionare şi de asemenea, te vom informa în cel mai scurt timp cu privire la acestea.

12. LINK-URI EXTERNE Site-ul poate să conțină link-uri către alte site-uri web. Încurajăm utilizatorii noștri să fie atenți când părăsesc site-ul nostru și să citească politica de securitate cu privire la aceste informații pentru fiecare site extern care colectează informații personale.

Această politică de confidențialitate se aplică doar în cazul informațiilor colectate de pe acest site. S.C DENISA REFRESH S.R.L. (imperfectshop.ro) nu este responsabil pentru politica de confidențialitate sau conținutul site-urilor a căror link-uri se regăsesc pe www.imperfectshop.ro.